Marketing tevékenységünket hosszútávon megalapozó márkanév (Tolle) és arculati elemek bevezetésének időszaka 2001-2002-re nyúlik vissza.
Az arculatváltáshoz és márkabevezetéshez kötődő kampány eredményeként a fogyasztókhoz eljutott üzenet szerint:

– A Tolle modern, innovatív márka.

– A családhoz kapcsolódó értékeket is magában foglalja.

– A minőség és megbízhatóság tekintetében pozitív értékeket közvetít.

Az egalizált szeletelt sajtok piaci bevezetésében társaságunk úttörő volt; piaci sikere immár évek óta töretlen. Hasonló koncepció alapján piacra kerültek az egalizált darabolt sajtjaink, majd a már tradicionálisnak számító félkemény sajtjaink választékát bővítettük ki a füstölt ízű trappista sajt többféle kiszerelésével.
Újdonságként jelentek meg a piacon a hosszabb eltarthatóságot biztosító ESL (extended shelf life) tejek és kakaó, melyek elsőkénti bevezetése szintén társaságunk nevéhez fűződik.
Fogyasztói csoportunk kiszélesítését céloztuk meg a Light termékcsaládunk bevezetésével, melynek sikere jelentős mértékben hozzájárul értékesítésünk növeléséhez.
Tolle – a világ finomabb tőle…

Minden jog fenntartva © TOLNATEJ Zrt.